Klachtenprocedure

Laat ons weten wat het probleem is

Uw welzijn en genezing staan bij ons voorop en we streven ernaar om te allen tijde de beste zorg te bieden. Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Stuur dan een e-mail naar klachten@neuroalign.nl . We behandelen uw klacht vertrouwelijk en streven ernaar een bevredigende oplossing te vinden.

Uw klacht verder behandelen (Cliënten in Nederland)

Bent u niet tevreden met de geboden oplossing of wilt u liever niet rechtstreeks contact opnemen met NeuroAlign (een merk van Qi Rising® Studio , KvK-nummer 96420022), dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via bemiddeling@quasir.nl . Richt uw bericht aan de Klachtenbemiddeling Coördinator . U kunt uw klacht ook per post sturen naar:

Quasir
Klachtenfunctionaris abonnementen
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Netherlands

De klachtenfunctionaris werkt onafhankelijk namens Quasir. NeuroAlign heeft geen invloed op de besluitvorming. U kunt erop vertrouwen dat alle klachten die via deze weg worden ingediend, professioneel en zorgvuldig worden behandeld.

⚠️ Let op: Deze klachtenprocedure via Quasir is alleen beschikbaar voor cliënten die zich op het moment van dienstverlening in Nederland bevinden .

Onafhankelijke Geschillencommissie (alleen Nederland)

NeuroAlign is aangesloten bij de onafhankelijke geschilleninstantie Zorggeschil . Bent u na de bemiddeling nog steeds niet tevreden, of komt uw klacht in aanmerking voor escalatie volgens de Nederlandse wetgeving, dan kunt u contact opnemen met Zorggeschil. Kijk voor meer informatie op: www.zorggeschil.nl

Deze optie is alleen beschikbaar voor cliënten gevestigd in Nederland .

Internationale cliënten (buiten Nederland)

Als u diensten van NeuroAlign hebt ontvangen terwijl u zich buiten Nederland bevond, was uw zorgverlener Integrative Flow International Ltd , een in het Verenigd Koninkrijk geregistreerd bedrijf (bedrijfsnummer 15864460). Klachten van internationale cliënten worden intern afgehandeld in overeenstemming met de Britse regelgeving inzake consumentenbescherming.

Internationale cliënten dienen alle klachten te richten aan complaints@neuroalign.nl . Wij streven ernaar eerlijk, transparant en binnen 14 werkdagen te reageren.

Indien wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, hebt u mogelijk het recht om de kwestie voor te leggen aan een geschikte instantie voor alternatieve geschillenbeslechting (ADR) in uw rechtsgebied, in overeenstemming met de Britse Consumer Rights Act 2015 .

Geschillencommissie Alternatieve Therapeuten (GAT) - Alleen Nederland

Als geregistreerd therapeut bij CAT Collectief val ik onder de klachtenprocedure Wkkgz en de tuchtprocedure GAT bij de Geschillencommissie Alternatieve Therapeuten (GAT). Voor meer informatie over de klachtenprocedure kunt u terecht op: www.gatgeschillen.nl

Deze optie is alleen beschikbaar voor cliënten gevestigd in Nederland .

Logo voor GAT 2025 met een caduceussymbool en blauwe achtergrond.